Sinu tagasiside on väga oluline, sest nii saame teha veel paremaks asju, mis on hästi ja parandada asju, mis ei ole nii hästi.
Kui sulle miski väga meeldib, siis kõige toredam on muidugi see, kui ütled seda ise otse töötajale, kes on sinu jaoks midagi olulist teinud või teha aidanud.
Ka see on mõistetav, kui sa ei ole mõne asjaga rahul. Usume, et avatult vesteldes saavad paljud probleemid lahenduse. Kui sellest aga ei piisa, siis saad teha kirjaliku kaebuse. Selle vaatab üle meie juhatus ja vastab sulle kirjalikult 14 päeva jooksul.
Sul on võimalus kaebus esitada ka otse meie teenuste üle järelevalvet tegevatele asutustele: sotsiaalse rehabilitatsiooni teenuse puhul Sotsiaalkindlustusametile ja tööalase rehabilitatsiooni teenuse puhul Eesti Töötukassale.
Meie teenuste kohta saad tagasisidet anda mitmel viisil:
- kirjuta meile aadressil info@hetas.ee
- kirjuta oma tagasiside paberile ja anna oma töötaja kätte või pane ooteruumis olevasse postkasti
- täida allolev vorm (loe siit, kuidas me kaitseme sinu isikuandmeid)